Ljusnarsbergs kommun
Ljusnarsbergs kommun

Elektroniska leverantörsfakturor

Ljusnarsbergs kommun tar emot leverantörsfakturor elektroniskt.

Det finns stora fördelar med elektroniska fakturor där vi tillsammans kommer att spara tid och pengar.

För att ytterligare effektivisera hantering av leverantörsfakturor, går vi över till elektroniska fakturor och vi arbetar aktivt för att få fler leverantörer att skicka elektroniska fakturor.

För att underlätta övergången har vi sammanställt information som ni behöver för att skicka e-fakturor till oss.

Vi samarbetar med Swedbank och tar emot elektroniska fakturor i ett standardiserat filformat enligt SFTI, vilket underlättar för både köpare och säljare.

För att komma igång, fyll i bifogade blanketten och e-posta den till oss.

Har ni frågor kring e-faktureringen är ni välkommen att kontakta oss på:

kommun@ljusnarsberg.se

Senast uppdaterad 2016-10-24

Prenumerera på nyheter från Ljusnarsbergs kommun

Ekonomichef
Sara Jonsson
sara.jonsson@ljusnarsberg.se
0580-80543

Dokument

Ljusnarsbergs kommun

Ljusnarsbergs kommun
Gruvstugutorget 714 80 Kopparberg

Fax: 0580-71830

E-post: kommun@ljusnarsberg.se

Öppettider reception

(Telefon: 0580-805 10)

Måndag-fredag

Kl. 08.00-16.00
(lunchstängt mellan kl. 12.00-13-00)

Öppettider Polisen

Tisdagar kl. 09.00-15.00

Öppettider växel

(Telefon: 0580-805 00)

Måndag-torsdag
Kl. 08.00-16.30,
Fredag
08.00-16.00
Lunchstängt
12.00-13.00
Klämdag
10.00-12.00
Dag före helgdag
8.00-12.00